Beszélgessünk könyvekről, könyvtárakról, fontosabb cikkekről, újságokról! Országról,világról!

olvasunk.blog.hu

olvasunk.blog.hu

Babóca szerzőjével Budapesten

2017. október 23. - mbemba

borito.jpgBartos Erika, mikor megalkotta Babócáékat nemcsak a magyar gyermekszobába robbant be, hanem a felnőttek, vagyis a szülők ajtaján is benyitott. Ennek személy szerint én nem örültem.

Viszont a Brúnó Budapestennel megbocsátottam :) Bartosnak. Ez egy olyan gyermekkönyv, melyet a felnőttek is együtt lapozgathatnak a kisebbekkel, sőt – Ne adj’ Isten – maguk is nézegethetnek, olvasgathatnak. Negyed évszázada járom az utam Pesten és Budán, olvasok a városról, szeretem mindkét oldalt, de el kell hinni nekem, hogy kaptam információt ebből a könyvből – fölöslegeset és nem: például, hogy hány harangja van a Mátyás-templomnak (és hogy melyik hány kiló), illetve, hogy hol találunk olyan játszóteret, ahová szívesen elnézhetünk.

De volt, hogy ehhez a könyvhöz nyúltunk mikor szerettük harangz.jpgvolna tudni hol a Puskás szobor. Ugyanis nagyon jó kis térképek is vannak benne. Meg remek alaprajzok és metszetek. Meglátszik, hogy Bartos Erika mérnöknek végzett. Nem fecsegek többet! Vegyemeg a könyvet mindenki, akinek gyermek van a közelében és szeretik Budapestet!

Bartos Erika, Brúnó Budapesten, Buda tornyai, 2017, Móra könykiadó, 3999 ft.

Kinek? Olvasni tudó budapesti gyermekeknek és nézegetni ovisoknak.

A bejegyzés trackback címe:

https://olvasunk.blog.hu/api/trackback/id/tr8713062124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása