Beszélgessünk könyvekről, könyvtárakról, fontosabb cikkekről, újságokról! Országról,világról!

olvasunk.blog.hu

olvasunk.blog.hu

Legkedvesebb könyveim (7.)

2021. október 24. - mbemba

Egy éve a facebookon, személyes oldalamon, belekezdtem egy sorozatba. Most, ahogy sorban felbukkannak, itt is közzé teszem őket, majd talán folytatom is.

kos_k.jpgKós Károlyt a végtelenségig tisztelem, épületeit élvezem, gyönyörűnek látom. Szerencsés vagyok, hogy gyermekként egy Kós-épületbe gyakorlatilag hazajártam (Sepsiszentgyörgy, Székely Nemzeti Múzeum, apukám munkahelye, nekem játszóterem és olvasószobám is ott volt), Pesten azért is otthon érzem magam, mert sok épületét láthatom (Városmajor, Óbuda, Wekerle, Állatkert,...). És már Zsuzsi is fújja, hogy ki építette a zebegényi templomot.
Így persze, hogy kíváncsi voltam életének kereszteződéseire, mi foglalkoztatta, mikor a Wekerle-telepet tervezték, mikor Pestről visszaköltözött Kolozsvárra, mikor...
Kós Károly építeni is tudott és írni is!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://olvasunk.blog.hu/api/trackback/id/tr416732828

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása