Beszélgessünk könyvekről, könyvtárakról, fontosabb cikkekről, újságokról! Országról,világról!

olvasunk.blog.hu

olvasunk.blog.hu

Legkedvesebb könyveim (21.)

2021. december 03. - mbemba
focivb.jpgAz az érzésem - szinte tudom -, hogy ezt a könyvet senki nem olvasta többször, mint én. Nem vicc!

Tudtam a statisztikát, vagyis az összes vb minden eredményét, gólszerzőjét, hogy 1950ben a svédek hogyan verték az olaszokat.

Többször olvastam Vándor Kálmán bácsi összes írását. Tudtam, hogy 1930ban melyik hajóval utaztak az európai csapatok Uruguayba.

Máig emlékszem a fényképanyagra. A 34es vb olasz stadionjaira, a csalódott magyar arcokra, 78ból, Törőcsik, Nyilasi kiállítása után.

Fociról írni, ez volt akkor az álmom 10-12 évesen, 10 évre rá már írhattam is a megváltó cikkeket!:) 

A bejegyzés trackback címe:

https://olvasunk.blog.hu/api/trackback/id/tr9516773158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása