Beszélgessünk könyvekről, könyvtárakról, fontosabb cikkekről, újságokról! Országról,világról!

olvasunk.blog.hu

olvasunk.blog.hu

Legkedvesebb könyveim (22.)

2021. december 03. - mbemba

aranycsapat.jpg

A focimániám már rég szárba szökkent, a labda világa hosszú-hosszú órákra rám telepedett, esélyt sem hagyva másnak, amikor ezt a könyvet is felhajtotta nekem édesapám.

Sok órát eltöltöttem minden egyes oldal fölött. Áhítattal olvastam, hogy a legnagyobbak: Beckenbauer, Law, Jasin, Fritz Walter, talán Pelé is, milyen hódolattal beszélnek korszakalkotó csapatunkról, az Aranycsapatról.

A Puskás hazatérésekor készült fényképek mélyen-mélyen beivódtak, a könyvbeli párbeszédekből nyilvánvaló lett, hogy Öcsi (bácsi) mekkora figura volt, mekkora lókötő, zsivány és hogy barátai mennyire szerették őt. És tisztelték tudását, zsenijét.

De ami érzelmileg a legjobban hatott rám, az a tragédia volt, a berni 3-2 rádiókrónikája. Az írásban közölt élőbeszédet újra-újra és megint újra és újra elolvastam, mert nem akartam elhinni, hogy elvesztettük.

Úgy éreztem, ha újraolvasom, akkor megnyerjük!

Azóta inkább a csak a okokról beszélek egy barátommal, ha látom őt. Török Péterrel ma is, ha találkozunk szinte biztos, hogy a téma is felmerül. Szinte mindig tud egy újabb titkot elmesélni és lehet vívódni, őrlődni.

Köszi foci mindent, amit kaptam tőled!

A bejegyzés trackback címe:

https://olvasunk.blog.hu/api/trackback/id/tr6516773164

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása