Beszélgessünk könyvekről, könyvtárakról, fontosabb cikkekről, újságokról! Országról,világról!

olvasunk.blog.hu

olvasunk.blog.hu

Legkedvesebb könyveim (26.)

2021. december 16. - mbemba

harom.jpgEgyed Ákos neve, elsősorban ezen könyv által, fogalom volt és fogalom Székelyföldön. Tisztelik őt történészek és minden székely, akinek fontos szülőföldje. Sok otthoni embernek ez a könyv a polcon identitást jelent!

Hogy szerencsém volt vele találkozni és dolgozni, segítséget kapni tőle, az számomra örök élmény. Tudás és szerénység, felfoghatatlanul munkabírás. Egy példa!

77 éves volt, mikor Ákos bácsi Kolozsvárról Pestre érkezve felajánlotta a lehetőséget, hogy kérdéseket tisztázzunk a könyvem kapcsán, ,,Kedves - mondta nekem -, holnap 6 és fél 7 között tudnánk találkozni, beszélgetni,"

Mondtam, hogy ideális időpont estefelé találkozni, hiszen akkor szabad vagyok, a napi teendőkön már túl.

Reggel 6ra gondoltam, mondta, hiszen 9kor Debrecenbe kell mennem előadást tartani az egyetemen.

Látom, hogy november 25én lesz születésnapja! Isten éltesse egészségben!

A bejegyzés trackback címe:

https://olvasunk.blog.hu/api/trackback/id/tr6316783874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása